قبل از طلوع ...

بی سر و ته

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ


زمان زیادی است که صفحه پنل وبلاگ باز است و من نمی‌دانم باید چه بنویسم ولی اصرار هم دارم که حتما چیزی بنویسم. این وضعیت یعنی تو حرفی برای گفتن و منتشر کردن داری، حرفی که دلت می خواهد کسی آن را بخواند، اما سر کلاف را پیدا نمی کنی. آنقدر همه چیز در هم گره خورده که خودت هم نمی‌دانی کجاست آن سر رشته و از چه می خواهی بنویسی. آن حرف که دلت گفتنش را می خواهد و انتشارش و خوانده شدنش، اغلب نگفته باقی می‌ماند و آنچه نوشته می‌شود و منتشر و گاه خوانده، چیزیست مابین گفتنی‌ها و نگفتنی‌ها ...

نوشتن، برای کسی که  روزگارش را کلمات می‌سازند حکم هوا دارد. یک وقت نفسش تنگ می‌شود، میان همه کارهای روزمره، شاید حین خوردن صبحانه، میان خواندن سطور یک کتاب، حین دوش گرفتن یا ... باید خودش را برساند و بنویسد تا بتواند جلوی خفه شدن را بگیرد... اما اگر آنچه نوشته شد همانی باشد که واقعا باید بنویسد حالش خوب می شود، خلسه و خوبی‌ای که مشابهش کم پیدا می‌شود، کیفیتش نه، نوعش منحصر به فرد است. اما اگر مثل الان اراجیف سرهم کند و آخر هم حرف دلش همان تو بماند و بپوسد، رسوب می‌شود توی رگ های روحش... و یک روز همه چیز تمام می‌شود.

راستی یک روز همه چیز برای همه ما تمام می‌شود، می‌دانستید؟

یک روز همه چیز تمام می‌شود، یک روز که زیاد هم دور نیست باید برویم دنبال بقیه‌اش که قواعدش با اینجا خیلی فرق دارد. کاش امام رضا(ع) آن روزها همراهمان باشد...

عیدتان مبارک


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
مریم

نظرات  (۵)

۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۳ تنها تنهایی
سلام وب خوبی داری

متن زیبایی نوشتید

موفق باشید

شروع کن به تایپ کردن واژه ها خودشون پیدا می‌شن.
من همیشه چیزی برای اپ کردن کم میارم شروع می‌کنم شماره شماره هر مزخرفی توی ذهنم میاد رو تایپ می‌کنم :)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۹ تبارک منصوری
در این شرایط من سراغ قلم و کاغذ می رم چون بنظرم دکمه های کیبورد احساسم رو عقیم میکنند ...نوشته ها ی روی کاغذِ من ،با نوشته های تایپ شده ام خیلی تفاوت میکنن جوری که به متنها و جمله های پنج شش سال پیشم قبطه میخورم :)
برای همین کنار سیستمم  یک قلم و دفتر پیدا میشه غالباً...
آخ آخ آخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی